• Suomi
  • English

Some on yrittäjän uusi normaali – vai onko?

 

MikroENTREn tutkimusryhmän yhtenä loppusyksyn 2020 tutkimuskohteena on mikroyrittäjien sosiaalisen median eli somen käyttö liiketoiminnassa.

Tutkimuksen kohderyhmänä ovat Pohjois-Pohjanmaalla sekä Pohjois- ja Etelä-Savossa toimivat mikro- ja yksinyrittäjät. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa, millaisia somekanavia yrittäjät hyödyntävät liiketoiminnassaan kuten asiakashankinnassa, markkinoinnissa ja viestinnässä. Yrittäjille on asiasta lähetetty sähköinen kysely.

Tutkimustuloksia esitellään marraskuussa Informaatiotutkimuksen päivillä 5.-6.11.2020 ja niistä kirjoitetaan  myös tieteellinen artikkeli. Lisäksi tuloksia esitellään yrittäjille ja alueellisille yrityspalveluiden henkilöstöille eri foorumeissa, webinaareissa ja tilaisuuksissa kevään 2021 aikana.

Lisätietoja:

Markus Rytinki

markus.rytinki@oulu.fi

p. 050 4756229

 

Tutkimusryhmän muut jäsenet: Katariina Ala-Rämi, Santeri Halonen, Heli Kurikkala, Riitta Forsten-Astikainen

Comments are closed.